Momentele timpului meu I




Comentarii

Daniel a spus…
Buna ziua!

Numele meu este Ciprian P. In urma vizitei mele pe acest site, as fi
incantat sa colaboram(interactionam) prin schimb de linkuri. As dori sa
postati pe prima pagina un link cu
site-ul http://www.filmele-copilariei.blogspot.com si titlul Filme ROmanesti , in schimbul acestui serviciu eu
urmand sa va postez un link pe site-ul respectiv. In conditiile in
care acceptati, va rog sa-mi raspundeti pentru a stabili detaliile
ancor textului.
Cu speranta ca oferta mea este avantajoasa, astept colaborarea cu
dumneavoastra.

Cu respect
Ciprian P.
Raku'lix a spus…
Buna!

E ff interesant site-ul tau cu filme romanesti! Pe cuvant!
Drept urmare, sunt de acord cu mica noastra colaborare.

Raluca
Paul a spus…
Pacat ca ai scos acel BAUUU frumos dintre flori, este superb! Inca ma bucur de prezenta lui in blogrollul meu...:)
Raku'lix a spus…
Multumesc Paul!Uite, l-am postat din nou + bonus!! :-)) Seara minunata!!

Postări populare